reklamy w skrzynkach na listy

Często słyszy się powiedzenia „Reklama dźwignią handlu, reklama kluczem do sukcesu”. Mimo ich powszechności nie sposób się z nimi nie zgodzić. Niezależnie od tego czym zajmuje się nasza firma, w momencie wejścia na rynek, musimy poinformować klienta o naszym istnieniu. Musimy pamiętać jednak o najważniejszym, reklama pełni przede wszystkim funkcje informacyjną. Od nas natomiast zależy, jaką przyjmie ona formę czy treść i tym samym – jaką wykaże się skutecznością.

Jak zaplanować kampanię reklamową?

Oczywiście, wiele osób uważa, że reklama wymaga ogromnych środków i małe czy początkujące firmy nie mogą sobie pozwolić na duże wydatki, co skreśla je od razu na starcie. Pamiętajmy jednak, że najważniejsze zależy od nas! Dobry pomysł, slogan, hasło czy charakterystyczne logo, przy odrobinie szczęścia i kreatywności możemy wymyślić sami, a to już połowa sukcesu. Osoby pozbawione weny twórczej mogą zgłosić się do profesjonalnych agencji, które zajmują się tworzeniem takich haseł czy znajomego grafika, który pomoże od strony wizualnej. Na wszystko można znaleźć sposób, pod warunkiem, że mamy jasno określony cel.

Kanały dystrybucji – którędy droga?

Koncept to jedna rzecz, drugą jest forma przekazu. Na początku warto pomyśleć do kogo jest zaadresowana nasza oferta/produkt, jaka jest grupa docelowa. Inaczej bowiem powinna wyglądać komunikacja z młodzieżą, młodymi matkami i seniorami, kobietą a mężczyzna. Do jednej grupy skuteczniej dotrzemy poprzez reklamę w radio, do innej dzięki billboardom czy szyldom. Warto pamiętać o logice, dostosować treść, przekaz, formę do naszej działalności, branży, lokalizacji firmy, wyglądu siedziby i innych wg was ważnych czynników.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *